Федерация профсоюзов Одесской области

Календарь событий

<Сентябрь 2019>
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
91112131415
16171819202122
23242526272829
30      

fgf

fgf

ferg

Click on the slide!

Новости

В Одессе чествовали работников жилищно-коммунального хозяйства

...
Frontpage Slideshow (version 2.0.0) - Copyright © 2006-2008 by JoomlaWorks

В Одесі ефективно розвивають систему інтегрованих соціальних послуг PDF Печать E-mail

09 вересня

Одним з пріоритетних напрямків у роботі департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради є вдосконалення системи надання соціальних послуг жителям міста. З цією метою Одеса стала пілотним регіоном з впровадження та розвитку інтегрованої системи соціальних послуг.

 

Про роботу в цьому напрямку на сьогоднішній апаратній нараді в одеській мерії поінформувала директорка департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради Олена Китайська.

«Інтеграція спрямована на партнерство соціальних служб, при якому різні установи можуть досягати спільних цілей. Однією з таких цілей є введення комплексного підходу в наданні послуг сім'ям, які потребують декількох видах допомоги та послуг одночасно», - зазначила Олена Китайська.

В Одесі соціальні послуги всім категоріям громадян надаються різними службами у всіх районах міста. 2 вересня 2017 року було відкритий фронт-офіс Центру інтегрованих соціальних послуг у новій мерії по вул. Косовській, 2д

У вересні 2018 року в рамках пілотного проєкту зі створення Центру надання соціальних послуг у форматі «Прозорий офіс» було відкрито другий фронт-офіс інтегрованих соцпослуг у Київському районі на вулиці Академіка Корольова, 9, а в 2019 році - у Приморському районі на вул. Армійській, 9.

В основу роботи центрів покладено принцип кейс-менеджменту - метод соціальної роботи, який передбачає оцінку ситуації і потреб клієнта, визначення цілей і планування заходів для їх досягнення, моніторинг та оцінку результатів.

«Введення нового формату обслуговування жителів міста дозволило збільшити кількість одержувачів різних допомог. Так, у 2018 році були надані різні соціальні послуги 62271 особі. За 8 місяців 2019 року майже 62 тис. громадян Одеси звернулися щодо різних видів соціальної допомоги, а за аналогічний період 2018 року - 20 638 осіб », - підкреслила Олена Китайська. 

Робота всіх структурних підрозділів департаменту відбувається в Єдиній електронній платформі, яка забезпечує швидку взаємодію між ними і дозволяє надавати максимальну кількість послуг населенню міста. 

Наступним кроком для вдосконалення роботи департаменту є розвиток електронних звернень. Безконтактний принцип роботи із зверненнями громадян спростить і прискорить обробку заяв.

omr.gov.ua/

 

ФПО, 2009

65079, м. Одеса, Кулікове поле, 1

Тел.: (048) 7-250-100; Факс: (048) 722-45-38

E-mail: fpoo@te.net.ua